Tekoäly asiakaskokemuksen kehittämisessä - käytännön sovellutuksia
MITÄ ASIAKASKOKEMUKSEN AMMATTILAISEN PITÄÄ TIETÄÄ TEKOÄLYSTÄ NYT?
Date and time
Location
Enreach Oy
117 Mannerheimintie 00270 Helsinki FinlandAbout this event
- Event lasts 4 hours 30 minutes
MITÄ ASIAKASKOKEMUKSEN AMMATTILAISEN PITÄÄ TIETÄÄ TEKOÄLYSTÄ NYT?
Elämme uuden aikakauden alkua, jossa jokaisella on mahdollisuus hyödyntää omia tekoälyagenttejaan digitaalisen elämän hallinnassa ja tehostamisessa – niin kuluttajilla, bisnesasiakkailla kuin heitä palvelevilla organisaatioillakin.
Tulevassa inspiroivassa live-tilaisuudessamme sukellamme tekoälyn tarjoamiin uusiin mahdollisuuksiin asiakaskokemuksen eri osa-alueilla. Tapahtuma tarjoaa mainion tilaisuuden oppia, verkostoitua ja saada oivalluksia siitä, miten tekoäly muuttaa asiakaskokemuksen kenttää juuri nyt. Kuulet myös, kuinka AI mahdollistaa asiakaskokemuksen räätälöinnin ja auttaa organisaatioita vastaamaan muuttuvaan kysyntään.
Järjestämme CXPA Finlandin tekoälytapahtuman 17.12. Enreachin pääkonttorilla, Helsingissä, yhteistyössä Enreachin, Shiruten, Digiolen ja Prifinan kanssa.
Tilaisuuden esityksiä ei tallenneta – nämä alan tuoreimmat näkymät ja kiinnostavimmat oivallukset ovat tarjolla vain paikan päällä osallistuville. Tämä on tilaisuutesi saada etumatkaa tekoälyn ja asiakaskokemuksen yhdistämisessä!
Tapahtumassa saat ajantasaisen johdannon tekoälyn maailmaan asiakaskokemuksessa. Mitä tarkoittaa Agentic AI ja miten sen eri muodot, kuten koneasiakkaat ja digitaaliset assistentit, muuttavat asiakkaan ja organisaation välistä vuorovaikutusta? Kuulet myös case-esimerkkejä call center -ympäristöistä siitä, miten asiakaspalvelijoiden arkea voidaan tukea tekoälyn avulla. Näet, miten tekoäly auttaa luomaan sujuvampia palvelupolkuja ja tehokkaampaa asiakaspalvelua. Saat myös tutustua innovaatioihin puhuvista tuotteista aina digitaalisiin kaksosiin ja ymmärrät, kuinka ne rikastuttavat asiakaskokemusta ja tarjoavat aivan uudenlaista arvoa asiakkaillesi ja organisaatiollesi.
Puhujat ja teemat:
* Henna Rundgrén, Head of Marketing, People and Culture, Enreach avaa tilaisuuden ja johdattaa meidät keskusteluun asiakaskokemuksesta ja tekoälyn mahdollisuuksista yhdessä Sirte Pihlajan kanssa.
* Sirte Pihlaja, Toiminnanjohtaja, CXPA Finland & CEO, Shirute pohtii puheenvuorossaan tekoälyn roolia koneasiakkaiden ja digitaalisten assistenttien asiakaskokemuksen näkökulmasta.
* Jenni Jokiperä, Director, Customer Experience, Enreach jakaa käytännön esimerkkejä tekoälyn mahdollisuuksista call center -ympäristössä ja asiakaspalveluratkaisuissa.
* Matias Nurmi, Co-founder & Product Lead, Digiole kertoo tekoälyä hyödyntävistä puhuvista tuotteista ja niiden tarjoamista mahdollisuuksista asiakaskokemuksen parantamiseen.
* Valto Loikkanen, Co-founder & CXO, Prifina & Senior Advisor, Digiole esittelee Personal AI:ta ja digitaalikaksosten roolia nykyaikaisessa asiakaskokemuksessa.
Esitysten jälkeen järjestettävässä työpajassa pääset luomaan itsellesi omia sisältöjäsi hyödyntävän oman digikaksosen Valto Loikkasen ja muiden fasilitaattorien johdolla, joten muistathan ottaa läppärisi mukaan. Olemme lisäksi varanneet aikaa vapaamuotoiselle keskustelulle networkingin merkeissä heti työpajan jälkeen.
Kerro meille, mitä haluat kysyä tai kuulla teemaan liittyen. Kuulemme myös mielellämme, mitä aiheita teillä on tällä hetkellä omassa fokuksessa ja mistä haluaisitte kuulla lisää tulevissa tapahtumissamme. Lähetä näkemyksesi ja toiveesi ennen tapahtumaa aina auki olevan palautekanavamme kautta: http://fbly.io/cxpafi. Pyrimme käsittelemään mahdollisimman monta osallistujien lähettämää kysymystä puheenvuorojen yhteydessä sekä työpajassa.
Tapahtuman puheenjohtajan tehtävistä vastaa Shiruten toimitusjohtaja ja CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja.
Tilaisuudessa on tarjolla glögiä, virvokkeita ja pientä syötävää.
HUOM! Suosittelemme saapumista paikalle julkisilla kulkuvälineillä. Paikalle on hyvät kulkuyhteydet. Tapahtuman osallistujat saavat tarkemmat saapumisohjeet lähempänä tilaisuutta. Aikataulu ja ohjelma löytyvät tapahtumasivultamme.
Tämä maksuton tilaisuus on suunnattu kaikille asiakaskokemuksen kehittämisestä, tekoälyn hyödyntämisestä ja innovaatioiden soveltamisesta kiinnostuneille ammattilaisille. Tule verkostoitumaan, jakamaan näkemyksiä ja luomaan itsellesi digitaalinen kaksonen, joka tuo uutta ulottuvuutta sekä henkilökohtaiseen että organisaation toimintaan.
Älä jää paitsi tilaisuudestasi kuulla alan uusimmat näkymät ja opit siitä, miten tekoälyn avulla voi menestyä asiakaskokemuksen maailmassa. Varmista paikkasi tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa ilmoittautumalla heti! Aiheen ajankohtaisuudesta johtuen tilaisuus täyttyy nopeasti, ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Varaamme oikeuden valikoida lopulliset osallistujat tarvittaessa.
Tervetuloa mukaan rakentamaan asiakaskokemuksen tulevaisuutta!
Terveisin CXPA Finland –tiimi
Ps. Huomaathan, että ilmoittautumisesi on sitova. Muista siis perua ilmoittautumisesi ajoissa, jos et pääsekään paikalle, sillä tapahtumiimme on usein hyvin pitkä jonotuslista. Näin kaikki halukkaat pääsevät mukaan! Mikäli ilmoittautumista ei peruta riittävän ajoissa eikä organisaatiostasi pääse osallistumaan ketään sijastasi, pyydämme peruuttamatta jääneistä paikoista 50€ lahjoituksen hyväntekeväisyyteen.
Tämän tapahtuman osalta toivomme lahjoitukset osoitettavan Unicefin kautta Ukrainan lasten ja perheiden hyväksi. Voit tehdä lahjoituksen verkkopankissa, maksukortilla tai MobilePaylla.
MobilePayn kautta voit tehdä lahjoituksen numeroon 33742. Voit lahjoittaa myös tekstiviestillä lähettämällä viestin UKRAINA numeroon 16110 (viestin hinta 20 euroa). Yrityslahjoitukset Ukrainan lasten hyväksi ovat niin ikään mahdollisia, myös tilisiirtona.
Mikäli sinulle tulee viime hetken este, voit peruuttaa paikkasi verkossa tai ilmoittaa meille.
Tee lahjoitus Unicefille jos et pääse tilaisuuteen ja paikka jää perumatta.
A IKATAULU JA OHJELMA
14.00-14.30
Ilmoittautuminen, verkostoitumista ja pientä syötävää
14.30-14.50
Tervetuloa CXPA Finlandin tapahtumaan
Henna Rundgren, Head of Marketing, People and Culture, Enreach
Sirte Pihlaja, Head of Team, CXPA Finland & CEO, Shirute
14.50-15.00
Johdatus älykkäiden agenttien aikakauteen
Sirte Pihlaja, Head of Team, CXPA Finland & CEO, Shirute
Valto Loikkanen, Co-founder & CXO, Prifina & Senior Advisor, Digiole
15.00-15.20
Kohtaamisia tekoälyn kanssa – digiassistentit asiakkaan roolissa
Sirte Pihlaja, CEO, Shirute
15.20-15.40
AI Asiakaspalvelussa: Esimerkkejä puheen ja tekoälyn yhdistämisestä
Jenni Jokiperä, Director, Customer Experience, Enreach
15.40-16.00
Puhuvat tuotteet – Tuotteet, jotka ymmärtävät asiakkaidesi tarpeet ja puhuvat omasta puolestaan
Matias Nurmi, Co-Founder & Product Lead, Digiole Oy
16.00-16.30
Tauko ja glögitarjoilu
16.30-16.50
Henkilökohtainen tekoälykaksonen – Enemmän joka päivä
Valto Loikkanen, Co-founder & CXO, Prifina
16.50-17.00
Työpajatyöskentelyn lyhyt esittely & siirtyminen monitoimitilaan
Valto Loikkanen, Co-founder & CXO, Prifina & Fasilitaattorit
17.00-17.55
Hands-on: Rakenna oma digitaalinen kaksonen
17.55-18.00
Loppuyhteenveto
18.00-18.30
Verkostoitumista ja virvokkeita
n. 18.30
Tilaisuus päättyy
YHTEISTYÖKUMPPANIT
Kiitämme yhteistyöstä kumppaneitamme!
Enreach
Shirute
Digiole
Prifina
Feedbackly
Puheet.com